FAQ

Płatność

  • Przelew bankowy
  • PayPal
  • Płatność za pobraniem

Gwarantujemy najniższą cenę w Polsce. W przypadku, gdy znajdziesz nasze przypinki w niższej cenie w jakimkolwiek sklepie w Polsce, napisz do nas maila – otrzymasz kod obniżający cenę przypinki do niższej od tej pokazanej przez Ciebie!

Oczywiście! Jeżeli zamawiasz więcej niż 10 przypinek, napisz do nas maila! Oferujemy atrakcyjne rabaty

Każda z kart podarunkowych ma określony nominał, który należy wykorzystać w okresie do 6 miesięcy od ich zakupu. Z kart można korzystać wiele razy, aż do momentu wyczerpania środków lub utraty daty wazności.

Aby skorzystać z karty podarunkowej, należy w koszyku lub podczas składania zamówienia podać numer karty podarunkowej (w formacie R-XXXXX, gdzie X oznacza cyfrę lub literę) w odpowiednim polu.

Kartę podarunkową zakupisz na naszej stronie – w zakładce Karta podarunkowa (mapę witryny znajdziesz na dole każdej strony)

Karta podarunkowa kosztuje dokładnie tyle, ile wybierzesz! Do kosztu zakupu karty podarunkowej doliczamy koszty obsługi systemu kart podarunkowych. Jest to: 5,39% + 1,80 zł stałej opłaty. Kwota ta zostaje w 100% przekazana firmom obsługującym system kart podarunkowych oraz system płatności PayPal.

Za karty podarunkowe wygodnie zapłacisz poprzez system PayPal lub podając dane swojej karty. Płatność kartą przetwarzana jest przez PayPal – nie mamy wglądu do Twoich danych.

Saldo karty podarunkowej można sprawdzić w dowolnym momencie na stronie kart podarunkowych. Wystarczy, że pod polem do zamawiania kart podarunkowych wybierzesz opcję: Sprawdź saldo karty podarunkowej

Tak! Jeśli kochasz przypinki tak samo jak my, użyj naszego kodu rabatowego, aby obniżyć cenę przypinek o 15%. W koszyku wpisz kod: KOCHAMPINY

Wysyłka

List polecony Poczta Polska

  • 0-15 zł | 6,30 zł
  • 15-49 zł | 5,90 zł
  • 49+ zł | 0 zł

 

Orlen Paczka

  • 8,50 zł niezależnie od kwoty zamówienia

 

Odbiór w punkcie DPD Pickup

  • 9 zł niezależnie od kwoty zamówienia

 

Paczkomaty InPost

  • 13 zł niezależnie od kwoty zamówienia

 

Kurier DPD

  • 0-49 zł | 10 zł
  • 49-100zł | 5 zł
  • 100+ zł | 0 zł

 

Kurier DPD za pobraniem

  • 20 zł niezależnie od kwoty zamówienia

Po otrzymaniu wpłaty, Twoje zamówienie zostanie wysłane w przeciągu 48h

List polecony:

  • Koperta
  • Pianka zabezpieczająca
  • Zestaw naklejek
  • List

Paczkomaty, kurier:

  • Pudełko
  • Bibułka
  • Pianka zabezpieczająca
  • Zestaw naklejek
  • List

Każda przypinka znajduje się na dużej wizytówce, która zabezpiecza przed niechcianymi uszkodzeniami, a dodatkowo ładnie wygląda

Gwarantujemy wysyłkę Twojego zamówienia w przeciągu 48h od otrzymania Twojej płatności. W przypadku opóźnienia w wysyłce, otrzymasz od nas kartę podarunkową o wartości 10zł do wykorzystania przy następnych zakupach.

Na ten moment nasze przypinki nie są dostępne w żadnym stacjonarnym punkcie sprzedaży

Tak! Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie na terenie Tarnobrzega, po wcześniejszym ustaleniu. Aby zamówić przypinki z odbiorem osobistym, należy się z nami skontaktować na Instagramie lub poprzez wiadomość mailową.

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby zwrócić zamówienie należy:

  1. Skontaktować się z nami mailowo, podając:
    1. Numer zamówienia
    2. Adres
    3. Listę zwracanych przedmiotów
    4. Powód zwrotu
    5. Dane do przelewu (nie dotyczy płatności poprzez system PayPal)
  2. Zwrócić przypinki na podane przez nas dane (Paczkomat). Do wyboru masz dwie możliwości:
    1. Samodzielnie wygenerujesz etykietę, otrzymasz pełen zwrot kosztów
    2. Wydrukujesz etykietę wygenerowaną przez nas, a kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki

Po otrzymaniu Twojej przesyłki, dokładnie sprawdzimy przypinki. W przypadku braku uszkodzeń, na podane przez Ciebie konto bankowe w przeciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.

Tak!

W takim przypadku należy skontaktować się z nami na Instagramie lub mailowo – znajdziemy najlepszą cenę wysyłki specjalnie dla Ciebie!

Tak!

W takim przypadku prosimy o kontakt z numerami zamówień do połączenia. Pamiętaj jednak, iż nie zwracamy poniesionych kosztów przesyłki

Pozostałe

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby zwrócić zamówienie należy:

  1. Skontaktować się z nami mailowo, podając:
    1. Numer zamówienia
    2. Adres
    3. Listę zwracanych przedmiotów
    4. Powód zwrotu
    5. Dane do przelewu (nie dotyczy płatności poprzez system PayPal)
  2. Zwrócić przypinki na podane przez nas dane (Paczkomat). Do wyboru masz dwie możliwości:
    1. Samodzielnie wygenerujesz etykietę, otrzymasz pełen zwrot kosztów
    2. Nadasz przesyłkę w Paczkomacie specjalnym kodem (bez drukowania etykiety), a kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki

Po otrzymaniu Twojej przesyłki, dokładnie sprawdzimy przypinki. W przypadku braku uszkodzeń, na podane przez Ciebie konto bankowe w przeciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia

W przypadku, gdy Twoje zamówienie będzie niekompletne lub przypinki będą zniszczone, niezwłocznie do nas napisz! Czekamy na Twoją wiadomość mailową lub na Instagramie!

Pamiętaj jednak, iż nie odpowiadamy za stan przesyłek. W przypadku, gdy przesyłka dotrze w złym stanie wizualnym, należy nie rozpakowywać takiej przesyłki i natychmiast złożyć reklamację u przewoźnika. Trzeba to zrobić bezpośrednio przy Paczkomacie, w punkcie odbioru lub przy odbiorze w obecności doręczyciela. Natomiast w przypadku wysyłki listem poleconym, należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie internetowej Poczty Polskiej.