TOTALNA WYPRZEDAŻ: wszystkie produkty w cenach, jakich jeszcze nie było! Tylko do wyczerpania zapasów

FAQ

Płatność

  • Przelew bankowy
  • PayPal
  • Płatność za pobraniem
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Karty kredytowe i debetowe

Oczywiście! Jeżeli zamawiasz więcej niż 10 przypinek, napisz do nas maila! Oferujemy atrakcyjne rabaty

Wysyłka

Paczkomat® InPost

  • 16 zł niezależnie od kwoty zamówienia

Orlen Paczka

  • 11 zł niezależnie od kwoty zamówienia

Odbiór w punkcie DPD Pickup

  • 10,00 zł niezależnie od kwoty zamówienia

Kurier DPD

  • 0-149 zł | 10 zł
  • 149+ zł | 0 zł

Kurier DPD za pobraniem

  • 22 zł niezależnie od kwoty zamówienia

Każda przypinka znajduje się na dużej wizytówce, która zabezpiecza przed niechcianymi uszkodzeniami, a dodatkowo ładnie wygląda

Na ten moment nasze przypinki nie są dostępne w żadnym stacjonarnym punkcie sprzedaży

Tak!

W takim przypadku należy skontaktować się z nami na Instagramie lub mailowo – znajdziemy najlepszą cenę wysyłki specjalnie dla Ciebie!

Tak!

W takim przypadku prosimy o kontakt z numerami zamówień do połączenia. Pamiętaj jednak, iż nie zwracamy poniesionych kosztów przesyłki

Pozostałe

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Twoje zamówienie zwrócisz w prosty sposób, klikając TUTAJ.

Po otrzymaniu Twojej przesyłki, dokładnie sprawdzimy przypinki. W przypadku braku uszkodzeń, na podane przez Ciebie konto bankowe w przeciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.

Zwracana kwota jest pomniejszona o koszty dostawy – zwracamy wyłącznie koszt zakupu produktów

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia

W przypadku, gdy Twoje zamówienie będzie niekompletne lub przypinki będą zniszczone, niezwłocznie do nas napisz! Czekamy na Twoją wiadomość mailową lub na Instagramie!

Pamiętaj jednak, iż nie odpowiadamy za stan przesyłek. W przypadku, gdy przesyłka dotrze w złym stanie wizualnym, należy nie rozpakowywać takiej przesyłki i natychmiast złożyć reklamację u przewoźnika. Trzeba to zrobić bezpośrednio przy Paczkomacie, w punkcie odbioru lub przy odbiorze w obecności doręczyciela. Natomiast w przypadku wysyłki listem poleconym, należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie internetowej Poczty Polskiej.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce